Bra att veta innan ett yoga pass

Alltid lyssna till din kropp. Ta det extra försiktigt vid menstration. Om du har några skador som behövs ta hänsyn till meddela mig. Likaså om du är gravid så behöver jag veta om det innan vi startar.
Ät 1-2 timmar före yoga, ej för tätt inpå ett pass.
Drick gärna lite extra vatten innan under dagen (eller dagen före om du ska träna tidigt morgonpass), men ej under passet.
Använd mjuka bekväma kläder, yogan är på matta så det bästa är att träna barfota.
Klocka och smycke kan vara ett hinder.
Träna aldrig med alkohol eller droger i kroppen.
Mobiltelefon avstängd.
Nybörjar pass innebär en genom gång av andningen olika asanas dvs. positioner  även lite lättare meditation.

Fortsättningspass är något snabbare och mer djupgående.
Här är det bra att ha lite erfarenhet av yoga.

Djupgående pass är ett 2 timmars pass . Här går vi lite djupare in på asanas, andning och meditation. Vi stannar upp lite i asanas och går in mer i positionen. Här bör du ha lite erfarenhet av Yoga.

Jag kommer att ha introduktionskurs vid behov. Så om du känner att du vill ha en genomgång bokar vi det. Det är en genomgång som varar i 1 timme. Sen kan då komma med i nybörjarkursen även mitt i terminen.

Möjlighet till privat lektion finns.

p